niedziela, 5 sierpnia 2012

Londyn


Udało mi się znaleźć kilka fotek z Londynu, w sumie głównie temu, że prawie cały post ( tym za chwilę) i większość mojego czasu ostatnio jest mu poświęcona :) Stało się, decyzja podjęta, wyprowadzam się do UK, do października jestem w Polsce, więc jeśli ktoś ma jakieś zaległe, obecne albo przyszłe sprawy, to piszcie, dzwońcie, whateva ;)

Studia na polibudzie na razie zawieszam, a podyplomowe kończę zgodnie z planem we wrześniu. Pomysł na Londyn mam taki, żeby przez pierwszy rok pomieszkać i pożyć i zobaczyć jak to jest na emigracji, w trakcie być może latać na kolejne studia podyplomowe do Polski (decyzja w trakcie podejmowania), a tam na miejscu pracować i douczyć się języka. Po roku zobaczę, albo zostanę i będę pracował, albo pójdę na studia tam, albo wrócę, albo wyjadę dalej. Potencjał jest, trzymajcie kciuki :)

Do posłuchania dziś London in the Rain zasłyszane ostatnio w Radiu Rewers, i tak paradoksalnie to sprawdzałem ostatnio i w Londynie liczba dni deszczowych jest mniejsza niż Kato :P Jako drugi artysta już nielondyński (ale z Oxfordu) Deco Child. Gość jest chyba w moim wieku, ale muzycznie daje bardzo bardzo radę - jednym słowem - polecam :)

Variety Lab - London in the Rain by Stevie Spun 2 Deco Child - 'S&G' by Ninja Tune

3 komentarze: